انواع عدسی های طبی

قیمت انواع عدسی های طبی تکدید و دودید

مشاوره

مشاوره تخصصی در خصوص عدسی های طبی

جهان لنز

تهیه و ساخت عدسی طبی عینک با قیمت های شرکتی

 

قیمت عدسی طبی چگونه مشخص میشود؟

در نظر داشته باشید ما نمیتوانیم موقع خرید عدسی طبی مانند سایر اجناس برویم داخل مغازه ای و یا از طریق فضای مجازی وارد سایتی بشویم و توقع داشته باشیم که قیمت ها نوشته شده باشد و ما هم به فروشنده بگوییم آقا دو تا از این مدل به ما بده و کار تمام بشود. گرچه خیلی از سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند همین بستر را برای مشتری فراهم کرده اند.

اما این روش درستی برای خرید عدسی طبی عینک نیست.انتخاب و قیمت عدسی های طبی بستگی به عوامل زیادی دارد. در وحله ی اول میبایست نسخه ایی که توسط چشم پزشک یا اپتومترست نوشته شده بررسی بشود.سپس سابقه ی بیمار سوال بشود. آیا  استفاده از عینک طبی اولین تجربه ی اوست یا اینکه قبلا عینک داشتند.

بررسی بشود نسخه ایی که صادر شده برای کدام محدوده ی دید مصرف کننده است. آیا برای دید دور عینک تجویز شده یا برای دید نزدیک و اینکه برای هر دو محدوده ( دور و نزدیک )نیاز به عینک طبی دارند.

مطلب بسیار مهم که شاید کار را کمی سخت بکند , مدل فریم عینک بیمار است.اگر مصرف کننده اولین بار است که میخواهند از عینک طبی استفاده نمایند باید با توجه با مقدار ضعیفی و مقدار آستیکمات هر دو چشم , توضیحات لازم را در خصوص فریم مناسب داده شود.

اگر مصرف کننده خودش عینک دارد و قرار نیست فریم جدید تهیه بشود باید دید آیا ایشان قبلا عینک مناسبی را انتخاب کردند.در صورتی که عینک ایشان با توجه به نمره های جدید چشم و یا تغییر محدوده ی دید مناسب تشخیص داده نشد..این موضوع باید مطرح بشود.تا در صورت امکان فریم جدیدی تهیه نماید و یا آنرا با عینک هایی که دارد عوض کند.

قیمت انواع عدسی طبی 

قیمت عدسی های طبی … با توجه به نمره و گروه بندی عدسی ها مشخص میشود ….به همین خاطر , بطور دقیق نمیتوان قیمت لنز یا عدسی عینک را , بدون آنکه , نمره ی آنرا بدانیم , مشخص کنیم…از طرفی هر مارک , چند مدل عدسی با ویژگی های مختلف و قیمت های مختلف دارد . بهتر آنست که قیمت دقیق را با توجه به نسخه مشخص نمایید.

پس برای انتخاب و خرید عدسی یا لنز عینک , لازم است اول نسخه را ببینیم تا محدوده ی دید مشخص شود .سپس با توجه به مدل فریم عینک همینطور میزان فشردگی مورد نظر بررسی شود. سپس مناسب ترین عدسی عینک را فارغ از مارک پیشنهاد داد. آنوقت میتوانیم  قیمت عدسی طبی را با توجه به مارک های مختلف پیشنهاد داد.

در نظر داشته باشید که انتخاب عدسی طبی  مانند فریم یا قاب عینک کار یک فروشنده ی ساده نیست..برای انتخاب میبایست اطلاعات کاملی از انواع عدسی های طبی همینطور عملکرد هر کدام , آشنایی با روش های اندازه گیری برای نمرات بالا , توانایی در مشاوره و ساخت عدسی های دودید و تدریجی و خیلی از دیگر جزییات را دانست.حتی انتخاب فریم عینک نیز جدا از سلیقه ی مصرف کننده بایستی با توجه محدوده ی دید و توان نمره پیشنهاد شود.

روش گروه بندی عدسی های طبی

بطور کلی عدسی های طبی از لحاظ نمره دو قسمت دارند. نمره ی ضعیفی  و  نمره ی آستیکمات.که میتواند منفی یا مثبت باشد و بسنگی به تجویز پزشک یا اپتومتریست دارد.برای ضعیفی چشم از نمره ی ۰.۰۰ ( Plano ) شروع شده و ۰.۲۵ صدم ۰.۲۵ صدم اضافه میگردد تا نمره ی منفی یا مثبت ۲۳.۰۰ .. برای آستیکمات نیز از منفی یا مثبت ۰.۲۵ تا منفی یا مثبت ۶.۰۰ وجود دارد.

گروه بندی نمرات به این صورت است که هر دو نمره داخل گروه بندی خاص خودش میباشد.مثلا از نمره ی صفر تا منفی یا مثبت ۲.۰۰ در گروه دو قرار دارد و از ۲.۲۵ تا ۴.۰۰ در گروه چهار منظور میشود.برای نمرات آستیکمات نیز به همین شکل عمل میشود.

روش خواندن نسخه ی عینک

در زیر نمونه ایی از یک نسخه را ملاحظه میکنید

قیمت انواع عدسی طبی

نمونه ایی از یک نسخه برای عینک طبی

 

حرف لاتین OD به معنی چشم راست

حرف لاتین OS به معنی چشم چپ

عدد اول ,  مقدار ظعیفی چشم را نشان میدهد

عدد دوم , مقدار آستیکمات چشم را نشان میدهد

و عدد سوم , محور قرار گرفتن لنز یا عدسی بر روی فریم عینک میباشد که موقع نصب باید رعایت بشود.

در نسخه ی بالا محور چشم راست عدد ۵ است و محور چشم چپ عدد ۱۷۵ در نظر گرفته شده است.

و دو حرف Pd به معنای فاصله ی کانونی چشم میباشد..که برای نصب عدسی ها بسیار مهم است.

بهترین روش برای اطلاع از قیمت عدسی های طبی ……

ارتباط از طریق تلگرام ,  واتسآپ , سروش , ایتا  است.

لطفا این شماره را در گوشی خود ذخیره نمایید.(  ۳۴ ۱۴ ۱۱۴ ۰۹۱۹  جلالی ) و از طریق یکی از پیامرسان ها…تصویری از نسخه را  ارسال و یا نمره ی عینک را  بطور دقیق و کامل نوشته و ارسال نمایید…… در اولین فرصت ,  توضیحات لازم را همراه با قیمت عدسی طبی , در مارک های مختلف… خدمت شما عرض خواهیم کرد……

در صورتی که به هیچ یک از شبکه های اجتمایی دسترسی ندارید…..میتوانید از طریق پیامک و یا تماس تلفی ..با من در ارتباط باشید… داخل خود سایت جهان لنز ( در قسمت پایین سمت  راست ) آیکنی وجود دارد که مربوط به گفتگوی آنلاین میباشد. میتوانید از این طریق نیز سوالات خود را با من مطرح نمایید. در صورتی که پیام شما را در همان لحظه ببینم بلافاصله پاسخگو خواهم بود. در غیر اینصورت در اولین  فرصت به سوالات شما پاسخ کاملی خواهم داد.

۳۴ ۱۴ ۱۱۴ ۰۹۱۹  جلالی )

انتخاب  عدسی عینک , جدا از هر مقدار هزینه ایی که برای آن در نظر گرفته اید ,
بایستی با توجه به نمره : ( ظعیفی  چشم , مقدار آستیکمات ) , نوع فریم عینک , دستور پزشک و نیاز شما ….  و خیلی از پارامتر های دیگری …. انتخاب بشود… و ما در این کار به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید..

———-

به منظور جلب اعتماد شما عزیزان , پاکت عدسی ها و یا هر آنچه که نمایندگی آن مارک میدهد.مانند  (دستمال…اسپری…ساک دستی و برای بعضی از مارک ها کارت گارانتی )  تحویل مشتری داده می شود , تا از نوع و مارک عدسی خود مطمئن شوید….

” تفاوت قیمت با عینک فروشی ها ”…..

کار اصلی جهان لنز , تهیه و  پخش لنز و عدسی های طبی میباشد…

از آنجاییکه با تمامی نمایندگی  مارک های  معتبر بصورت مستقیم در ارتباط  هستیم , علاوه بر پخش , بصورت تک نسخه ایی نیز فعالیت میکنیم.  ما مغازه عینک فروشی نداریم . بصورت دفتر پخش هستیم. البته امکان مراجعه حضوری وجود دارد.

پایین آوردن  و بعضا حذف بعضی از هزینه های  جاری .. باعث میشود تا این امکان را به ما بدهد که قیمت عدسی های طبی را با حداقل سود تقدیم شما عزیزان نماییم …. که بطور حتم قیمت ها نسبت به عینک فروشی ها پایین تر میباشد.

 

برای مقایسه ی بهتر قیمت میبایست علاوه بر مارک عدسی , نوع و مدل آن را نیز , از سایر عینک فروشی ها سوال شود . به عنوان مثال : عدسی طبی با نمره ی منفی سه ….علاوه بر وجود مارک های مختلف , در انواع فشردگی وهمینطور بصورت سفید و یا فتوکرومیک عرضه میگردد .

از جمله مارک های معروف :

زایس (آلمان) … اسیلور (فرانسه) … هویا (ژاپن) …توکای (ژاپن) ….. آساهی (ژاپن) … رود اشتوک  (آلمان) … سلکت (کره) … اپتیما (کره) … ال تی ال (ایتالیا) … امریکن اپتیکال … سولو (اتریش) …  ویولت و رویال ویولت (کره)  … BBGR ( فرانسه ) …. نت لاین (آلمان) …. ایندو (اسپانیا) … اسمارت ویژن (کره) … و چند مارک دیگر….

((( چند نمونه از انواع عدسیی ها )))…

——— ———- ————

پلاستیک سفید بدون پوشش …

پلاستیک سفید با پوشش ضد خش …

پلاستیک سفید با پوشش آنتی رفلکس …

پلاستیک سفید  بلوکنترل …

پلاستیک سفید بلوکات …

پلاستیک فتو با پوشش آنتی رفلکس …

پلاستیک سفید یا فتو  نیمه فشرده با ضریب شکست ۱/۶۱٫٫٫

پلاستیک فتو و یا سفید فشرده با ضریب شکست ۱/۶۷٫٫٫

پلاستیک سفید فوق  فشرده با ضریب شکست ۱/۷۴٫٫٫

عدسی پلاریزه در رنگ های دودی … قهوه ایی … و سبز ری بن

عدسی های فتو نایت ویژن ( دید در شب ) …

پلاستیک سفید نشکن پلی کربنات …

پلاستیک سفید نشکن ترایویکس…

پلاستیک فتو نسل جدید ( ترانزیشن ) …

عدسی دودید ناخنی …

عدسی دودید نامریی…

عدسی تدریجی …

عدسی تدریجی پلاریزه…

برای جنس شیشه  

 سفید با فشردگی معمولی 

سفید با فشردگی ۱.۷ 

فتو با فشردگی معمولی

———-

در نطر داشته باشید که…عدسی های طبی تا گروه مشخصی بصورت آماده در بازار وجود دارد…

و نمره های خیلی بالا..بایستی بصورت سفارشی تهیه گردد… .

 و زمان تحویل بستگی  به مارک ,  طولانی تر میباشد.

عدسی های فوق فشرده برای نمره های بالا با ضریب شکست ۱٫۶۱ و ۱٫۶۷ و
۱٫۷۴ سفارشی بوده و برای اطلاعات بیشتر می بایست با جهان لنز هماهنگ شود..


خدمات به مشتری های شهرستان

برای مشتری های شهرستان به دو صورت  انجام وظیفه  میشود 

روش اول : عدسی ها طبق نسخه تهیه و به آدرس مشتری ارسال میگردد . 

روش دوم : قبول زحمت نمایید , فریم عینک را برایمان ارسال نموده , همینجا  بر روی فریم نصب و سپس به آدرس شما ارسال میگردد .

لازم به ذکر است که برای مشتری های شهرستانی…هزینه پست  و نصب روی فریم عینک رایگان  بوده  و همینجا پراخت میشود……


عینک های گریف پیچ یا گریف پرچ یا فریم لس به عینک هایی گفته میشود که هیچ قابی نداشته و دسته ها بر روی عدسی عینک نصب میگردد. برای این مدل از فریم ها میبایست از عدسی های نشکن استفاده شود.

 

 عدسی های مارک دار , بر روی خود عدسی آرم و یا لوگوی همان شرکت به صورت محو حک شده که معمولا با بخار دهان ( ها کردن )  مشخص می شود .

زمان تحویل برای عدسی های آماده , ۲ روز کاری می باشد , که این مدت در صورت نیاز مشتری کاهش می یابد. برای عدسی های سفارشی , بستگی به مارک عدسی بین یک هفته برای سفارشات داخلی تا یک ماه برای سفارشات اروپایی میباشد .

شرکت جهان لنز عدسی های خود را ( دودید و تک دید ) با حداقل سود  و قیمت مناسب , به منظور جلب مشتری و فروش بالا به متقاضیان ارائه می نماید. و حداقل ۲۰% ارزان تر از عینک فروشی ها میباشد . 

 

آنچه هدف جهان لنز می باشد , این است که , با دادن اطلاعات, از کم و کیف این کار به شما عزیران , به این باور برسید که :

لزوما آنچه گران تر میباشد , دلیلی بر بهتر بودن نیست . 

به یاد داشته باشید :  انتخاب صحیح  عدسی .. و نصب دقیق آن… بسیار حائز اهمیت میباشد.

از آنجاییکه شکل ظاهری سایت جهان لنز , مدل فروشگاهی طراحی شده , تعدادی عکس از فریم ها داخل سایت گذاشته شده , که ممکن است بعضی از مدل ها فروخته شده باشد..و یا مدل های جدیدی اضافه شده باشد. که صد البته میبایست موجودی بروزرسانی گردد..اما در نظر داشته باشید هدف اصلی این سایت , فروش عدسی همراه با مشاوره تخصصی در خصوص انتخاب لنز طبی عینک میباشد..

ورود به قسمت های سایت

قیمت انواع عدسی های طبی دودید و تک دید

فریم عینک مناسب برای عدسی های دودید و تدریجی

تفاوت بین عدسی بلوکنترل و بلوکات

انواع عدسی های دودید و تدریجی

میزان فشردگی لنز طبی عینک

جنس و متریال عدسی های طبی

خاصیت انواع عدسی طبی 

ضخامت عدسی های طبی

عدسی بلوکات و بلوکنترل

انواع عینک طبی آفتابی

بیماری های چشم

عدسی پلاریزه

لینک خارجی

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید